[Recenzja] cukierki Nanobytes

Kochani moi najdrożsi dzisiaj przychodzę do was z recenzją ale trochę inną :) To będzie moja pierwsza tego typu opinia ale sobie pomyślicie " Karolina przecież ty już pisałaś nam recenzję i to nawet spoko więc ?" tak tak już wam tłumacze :) Faktycznie dodawałam na mojego bloga tego typu wpisy ale to wyjątkowa recenzja , ponieważ... są to produkty , które otrzymałam dzięki współpracy mojej pierwszej !!!! tak bardzo się cieszę :) Od razu bardzo dziękuję firmie Nanobytes za pyszne cukierki i piękną torbę :) A jeśli chcecie coś więcej dowiedzieć się o tym prze prze pysznym produkcie to musicie przeczytać bez dyskusji :) :) nie no żartuje zapraszam do czytania :)



Kochani dzisiaj jest przepiękny dzień nie tylko ze względu na pogodę ale to na , że mogę wam przedstawić wam najlepszy produkt Świata :) są to cukierki Nanobytes . Pewnie nie raz je widzieliście w Rossmannie czy w innych sklepach ale nigdy nie wiedzieliście czy opłaca się kupować więc już od dziś nie będziecie mieć z tym problemu :) gwarantuje wam , że po dalszym przeczytaniu polecicie do sklepu i sami doznacie olśnienia :)

 
Słodycze są dostępne w dwóch smakach gumy balonowej ( niebieskie ) oraz truskawki  ( różowe ) oba smaki są bardzo dobre . Ich zaletą oraz wyróżniającą cechą jest to , że przemieniają się w gumę rozpuszczalną czy to nie jest genialne ?? Każda saszetka wynosi 65g i mimo , że są bardzo lekkie to jest ich naprawdę dużo . I to jest ich kolejna zaletą :)

 
 
Jak widzicie na zdjęciu są tak pyszne , że umieją latać hehe :) Ale to nie ostatni element paczki , którą dostałam :) W prezencie otrzymałam również piękną torbę z logo produktów . Jest ona materiałowa i idealne na zakupy czy na plaże są przecież wakacje :) Naprawdę nie spodziewałam się , że dostanę tatki prezent . Jest naprawdę bardzo dobrze wykonana tak dla pewności ,że wszystkie zdana , które budują się w mojej głowie zapisałam :)
 
 
 

Mam taką mini mini niespodziankę abyście byli w 100 % przekonani , że warto kupić te smakołyki. Zapytałam 3 osoby , na których zawsze mogę polegać o opinie tych o to słodyczy :) Zadałam każdemu po 3 takie same pytania a odpowiedzieli mi :

moja mama - Sylwia

mój tata -  Leszek

oraz przyjaciółka Dominika , która wykonała te wszystkie piękne zdjęcia :)

A o to pytania :

Co sądzisz o cukierkach Nanobytes ??

Mama : Mają dobry smak owocowy , łatwo rozpuszczają się w buzi. Posiadają piękny zapach nawet w opakowaniu . Są bardzo smaczne :)

Tata : Cukierki , które mam okazje próbować są mocno orzeźwiające oraz winne . Rozpuszczają się od razu w buzi i nie przylepiają się do podniebienia .

Dominika : Są bardzo dobre przypominają w smaku gumę balonową a ja bardzo lubię gumę .

Który smak wybierasz ??

Mama : Dziś moim ulubieńcami są niebieskie. Czyli w 100 % guma balonowa pyszna i wyrazisty smak .

Tata : Do mojego serca zapukał smak truskawki ( różowe )

Dominika : Mi bardziej do gustu przypadł niebieski ( guma balonowa ) .

Czy poleciła / polecił byś te cukierki ??

Mama :  Oczywiście z wielką chęcią !

Tata : TAK ! każdemu mojemu koledze .

Dominika : TAK . Zdecydowanie tak są przepyszne i fajne :)


Jak sami widzicie te o to cukierki ( przepraszam wiem , że się powtarzam ) smakują każdemu i są dla każdego nie ważne czy masz lat 5 , 15 , 25 czy 50 są dla wszystkich !!



Jak oglądacie uważnie zdjęcia widzicie , że nawet z cukierkami jest super zabawa !! Teraz szybkie streszczenie , które dla was wykonałam .

Streszczenie :
  • Cukierki , które miałam zaszczyt testować zdały egzamin na 6 .
  • Są pyszne , szybko rozpuszczają się w buzi i magicznie przemieniają w gumę .
  • Torbę , którą otrzymałam jest świetna dziś byłam na zakupach i naprawdę zdała swój test .
  • Samki do wyboru do koloru .
  • Duża pojemność mimo , że są lekkie .
  • Pyszności dla każdej osoby mimo wieku .
  • Bardzo smaczne :)
Tak to było małe streszczenie :) Mam nadzieję , że ten wpis wam się podobał. Zrobiłam wszystko aby był jak najlepszy . Chcę jeszcze dodać , że moim wybrankiem jest smak truskawkowy ? tak ! to on podbił moje serce :) Jeśli chcecie więcej takich recenzji piszcie w komentarzu no właśnie i czy wam się w ogóle takie coś podoba :) Te cukiereczki możecie kupić w każdym Rossmannie w Polsce i w innych sklepach oraz na stronie producenta : https://www.facebook.com/nanobytespolska/?fref=ts
To wszystko z mojej strony do zobaczenie w kolejnym poście pa pa :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te cukierki
    Gratuluję współpracy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisz jak ci się udało współpracować z tą firmą :) Jestem tego bardzo ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma z kazdym współpracuje nawet jak ktos jest ma słabego bloga

      Usuń
    2. Napisałam na Facebook do tej właśnie firmy . Tak wiem że to może jakaś nie wielka współpraca ale na początek myślę , że dobrze . Napisałam do nich że to dla mnie dużo znaczy współpraca z nimi a oni się zgodzili :)

      Usuń
  3. Świetnie napisana recenzja :) A cukierków nigdy nie jadłam ale chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń