Post Powitalny!

Hej, hej, hej! W tym poście napiszę Wam trochę o Mnie-  nowej admince na blogu ,,Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść...". Mam nadzieję, że się polubimy i z chęcią będziecie czytać dodawane przeze mnie posty.
Zapraszam!

1. Nazywam się Zuzia, a mój blogowy "pseudonim", nick to Betty Verdas.
2. Prowadzę bloga o Disney'u, na którego Was serdecznie zapraszam *kliknij i zobacz*
3. Po wakacjach pójdę do 1 gimnazjum.
4. Woj. Lubelskie.
5. Tinista i V-Lover.
6. ,,Czego Pragniesz" - Sylwia Lipka
7. Kocham pisać.
8. Uwielbiam cytaty, mam ich miliardy na telefonie (tak samo jak zdjęć Tini :))
9. Emoji <3
10. Mam młodszą o 6 lat siostrę.
11. Matematyka = złoooo
12. Fioletowy Kolor.
13. Leonetta <3
14. Moja szczęśliwa i ulubiona liczba to 14.






Czy Mamy jakieś wspólne cechy?
Na jakie tematy chcielibyście, abym pisała posty?
Podzielcie się Swoją opinią w Komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz