Nabór na bloga !!

Cześć moi kochani <3 Dzisiaj trochę inny wpis :) Jest to ogłoszenie a z drugiej strony konkurs ;) Robimy nabór na bloga dlaczego ?? Ponieważ pragnę aby się rozwijał , zdobywał nowych czytelników oraz żeby lepiej wyglądał :) Niestety moja współpracowniczka Klaudia , która robi piękne bluzki , którą mogliście zresztą wygrać poważnie zachorowała :( I chcę aby blog się podniósł bo jak sami widzicie wyświetlenia kuleją :( Jeśli chcecie coś przekazać Klaudii napiszcie w komentarzu ja jej wszystko przekaże :) A co do naboru zapraszam do dalszego czytania :)



Kochani co trzeba zrobić aby być w załodze bloga "Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść.." i kogo poszukuje ?? Chciała bym aby razem ze mną prowadzili tego bloga blogerki bądź blogerzy oraz graficzki oczywiście nie ma znaczenia czy dziewczyna czy chłopak :)
No dobrze już opowiedziałam wam kogo poszukuje teraz co trzeba zrobić ??

Z uwagi na to , że w poprzednim konkursie dużo osób zgłosiło się lecz nie wysłało pracy na e-mile to teraz ułatwienie :)  w komentarzu oprócz pozdrowień dla Klaudii jeśli ktoś będzie miała taką ochotę odpowiedzcie na to pytanie : Dlaczego to ty masz pracowanie z nami ??? oraz napisać swój wpis :) a także  zaobserwować bloga . Ten , który będzie najlepszy wybierzemy i dołączy do naszego grona.   A jeśli chcesz być naszą graficzką / grafikiem wyślij w komentarzu swoje prace i zaproponuj zmienne jakie mogła byś / mógł byś wprowadzić na naszego bloga  i również zaobserwuj bloga :)




A teraz najważniejsza kwestia do kiedy trwa nabór ?? Już wam wszystko mówię :)  Swoje zgłoszenia możecie wysyłać w komentarzu do 10 sierpnia ( środa ) . Mam ogromną i to ogromną nadzieje , że zgłosi się dużo osób :)


2 komentarze:

  1. Powinnam pracować z Wami,bo mam dwa blogi.Będę mega aktywna.Potrafię pracować zespołowo.Służę pomocą.Obserwuję wasz blog.Blogowanie stało się moją pasją.No to tyle.Uczę się angielskiego od 2 lat i mam z niego 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć napisz do mnie na e-mile buleczka2002@o2.pl ok ?

      Usuń