Co jeśli się zmienią ??

Zastanawialiście się kiedyś o tym jak ludzie się zmieniają ?? a przepraszam wkręciłam się i zapomniałam się przywitać z wami. Więc hej wszystkim :) Dzisiejszy post będzie trochę inny :) Przed stawię z mojej perspektywy jak Ci na , których nam najbardziej zleży mogę zmienić nasze bądź swoje życie . Więc serdecznie zapraszam :)





Chcę wam jeszcze powiedzieć póki nie zacznę się rozpisywać co do właściwego tematu , że mój blog czyli " Rodzice uczą chodzić.. Idole jak nie upaść..." jak sami pewnie widzicie jest pięknie " urządzony" można to tak powiedzieć :) dzięki mojemu wspaniałemu koledze Mateuszowi , którego pewnie bardzo dobrze znacie dzięki jego popularnemu blogowi "Świat Disneya" . Mam nadzieję , że wam się podoba nowy wystrój nowe oblicze i napiszcie w komentarzu co sądzicie o tej zmianie a ja już dłużej nie czekam i przechodzę do właściwego tematu <3
Jak wiadomo każdy z nas się zmienia czy to fizyczne czy psychicznie . Lecz obserwując samych siebie bądź przyjaciół czy rodzinę nie dostrzegamy tego aż tak jak u naszych idoli . Zazwyczaj zakochujemy się w tych ludziach gdy są młodzi , piękni a najczęściej gdy występują w serialach śliczni umalowani , grzeczni wzór do naśladowania . Lecz boimy się aby nasi idole  nie zmienili się w kogoś w ogóle innego . Chcieli byśmy aby ta osoba była wspaniała , kochająca wszystkich swoich fanów i co najważniejsze aby była taka jak my byśmy chcieli w przyszłości zostać . Ale tak niestety nigdy nie jest . Każda osoba , która obraca się w show biznesie zmienia się pod wpływem sławy czy pieniążków , które naliczają się na ich koncie . Są oczywiście osoby , które mimo swojej popularności zachowują się tak jak na początku swojej przygody z karierą . Przygotowałam dla was kilka zdjęć oraz myśli co do osób .

Na pierwszy ogień przedstawiam wam moją największa idolke a zarazem główną postać serialu " Violetta " 3 sezonowej telenoweli czyli Martine Stoessel . Dziewczyna swoją przygodę z sławą rozpoczęła już w wieku 14 lat poszła na casting i tak otworzyły jej się drzwi do sławy. Dziewczyna bardzo dużo pracowała i robiła wszystko aby zostać kimś :) Teraz patrząc na te wszystkie lata , które minęły w przeciągu jednej minuty widzimy jak Tini zmieniła się. Szczerze mówiąc ja nawet jej ostatnio nie rozpoznałam na zdjęciu. Takie zdjęcia czy pamiątki pokazują nam , że wszystko jest możliwe i tak naprawdę to z dnia na dzień coś się w nas zmienia :)



Moim kolejnym ukochanym... jak bym mogła o nim nie napisać jest oczywiście Jorge Blonco czyli serialowy Leona , którego też zobaczycie w serialu " Violetta " . Jorge także bardzo dużo pracy włożył w to jak teraz wygląda. Pamiętacie go z 1 sezony ?? Był taki strasznie młody wyglądał dobrze ale nie aż tak dobrze jak teraz. Użyję słowa jak chłopak taki młody a teraz jak wspaniały , kochany mężczyzna. Nasz pewnie nie jednej z dziewczyn przyszły mąż swoim talentem wykazał się już w wieku 9 lat. Niesamowite prawda ?? Po raz pierwszy wystąpił w High School Musical: La Selección, produkcji Disney Channel Latin America .



Kolejną osobą , którą wam przedstawię jest........ Demi Lovato :) Jej super nie ?? Wybrałam ją , ponieważ ona bardzo i to bardzo dużo przeżyła w swoim życiu. Napisała nawet o tym wszystkim książkę . Ja niestety nie miałam możliwości jej jeszcze przeczytać :( mam nadzieję , że kiedyś nadarzy się taka okazja i będę miała możliwość ją przeczytać i kto wie może i by powstała recenzja ??? Wracając do samej Demi jest to dziewczyna , którą bardzo i to bardzo podziwiam , ponieważ nie wiem czy wiecie ale miała problem z samookalaczaniem się ale wyszła i domyślam się , że to nie była prosta droga do przybycia . Znacie ją penie z filmów Disneya jak i jej twórczości muzycznej . I tak samo jak nasz poprzedni bohater dzisiejszego wpisu także w wieku 9 lat już po raz pierwszy wystąpiła w telewizji .



Moją kolejna dziewczyną , która wam tu przed  stawie jest to Sofia Carson !!! Ale się cieszę bo osobiście sama ją uwielbiam :)
23-letnia aktorka i teraz już piosenkarka. W wieku trzech lat rodzice rozpoczęli uczyć ją tańca, a przez siedemnaście następnych lat uczyła się baletu. Po drodze wystąpiła w wielu musicalach skierowanych do najmłodszych odbiorców. Do tej pory zagrała w sześciu produkcjach. Amerykańska piosenkarka brała również udział w wielu prestiżowych konkursach tanecznych, gdzie zdobywała najwyższe nagrody. Swoje wokalne umiejętności szlifowała od 2006 roku. Zaowocowało to tym, że 10 lat później podpisała poważny kontrakt z jedną z wytwórni płytowych. Jej debiutancki album ukaże się pod koniec tego lub na początku 2017 roku.



Jak sami widzicie nasi idole co rok się zmieniają ale czy na dobre czy na złe to sami razem zobaczymy. Mam nadzieję , że wam się spodobał post i może dowiedzieliście się o swoich idolach czegoś czego jeszcze nie wiedzieliście :) Jeszcze raz za wszystko dziękuję i widzimy się już za kilka dni w nowym poście :) Kto wie może jakiś wywiad będzie ?? Trzymajcie się papa :) aaaa chciała bym wam wstawić tu zdjęcie z pięknym tekstem :) Nie jest on mój lecz postanowiłam , że powinniście go przeczytać .

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Naturalną rzeczą jest dorastanie, dojrzewanie. Zmieniamy się przez różne czynniki. Nowe środowisko, znajomi, styl życia itp. Nasi idole również się zmieniają, a my nie możemy nic na to poradzić. Możemy ich wspierać i bezwarunkowo kochać.
    Ten tekst jest przepiękny ❤.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) a co do bluzki naprawdę przepraszam że tak długo musisz czekać :(

      Usuń
  2. Demi zdecydowanie lepiej wygladala na poczatku, czyli za czasów "camp rock" .
    a Tini zdecydowanie lepiej na samym koncu hehe :)

    OdpowiedzUsuń