[ Recenzja filmu ] Tini nowe życie Violetty

Cześć wszystkim :) Co u was słychać ?? Mam dla was świeżą , niesamowitą , przepiękną recenzję filmu " Tini nowe życie Violetty" , na którym byłam w dniu dzisiejszym w kinie Cinema City na godzinę 10:00 i powiem wam , że to był najlepszy film jaki kiedykolwiek obejrzałam. W tym bardzo ważnym wydarzeniu uczestniczył ze mną mój tata. Pewnie zastanawiacie się dlaczego tata ? Dlatego , że i on był także ze mną na koncercie Violetta Live . i polubił Tini taka jak ja . No może nie do przesady nie tak jak ja ale wspiera mnie w tym i cieszy się moim szczęściem . Sam przyznał , że film był wspaniały i nigdy tak dobrego filmu nie obejrzał :) A jeśli chcecie się dowiedzieć coś więcej o filmie i o moim zdaniu to zapraszam do dalszego czytania :)

 
 Tak jak wspominałam w stępię to był wspaniały film . Nie spodziewałam się , że będzie aż tak dobry . Zakochałam się w momencie gdy Herman wyznawał prawdę Violettcie , że tak naprawdę jest Tini . Niestety w urzędzie nie chcieli zgodzić się na imię Tini dlatego nazwali ją Violetta po babci . Na tym fragmencie płakałam najbardziej . Choć muszę przyznać , że razem z moim tata płakaliśmy jak bobry przez półtorej godziny .
 
 

Przekaz tego filmu jest niesamowity . Mówi o tym , że wcale nie jest łatwo odkryć w sobie swoje JA . Ale najbardziej pokochałam ten film za to , że jest nagrany tak szczerze .Wiem , że może osobom niektórym będzie to zdawało się dziwne to co piszę ale gdy oglądałam ten film widziałam w tym sens prawdziwego życia . Martina tak bardzo pragnie aby ludzie spostrzegali ją jako Tini nową artystkę , która ma wieli talent. Chce pożegnać się z tym , że jest Violettą . Chociaż całą swoją karierę zawdzięcza tej dziewczynie ale tak bardzo tego pragnie , że gdy ogląda się ten film to się to rozumie i w 100 % akceptuje .  Ale drugą osobą po Tini , w której także się zakochałam to Miranda . Dlaczego ?? Bo uświadomiła mi oraz Tini i innym zapewnię widzom , że ten najmniejsze rzeczy dodają barw w naszym życiu . Niestety ludzie w XXI wieku tego nie widzą . Widzą tylko to co chcą i wyłącznie te rzeczy , które są mega duże czy mega drogie . A taki ptak , który symbolizował mamę Violetty dodaje miłości , barw , radości w naszym życiu . Uwierzcie mi czy nie fajnie obudzić się przy pięknym śpiewie ptaków ?? Czy nie jest wam miło na sercu gdy przechodzicie w parku i widzicie gniazdo na drzewie a w nim mama karmiąca małe ??
 
 
Ten film w 100 procentach podbił moje serce . Nie chodzi już o to , że gra tam wspaniała , utalentowana Martina Stoessel czy przystojny i urokliwy Jorge Blanco ale o sam przekaz . Więc Ci , którzy nie mieli okazji aby go zobaczyć to niech szybciutko pędzą do kin aby go obejrzeć bo naprawdę warto . Takie filmy czasem zmieniają całe nasze życie . Wydaje się niedorzeczne nie ?? Ale mówię prawdę . Bo moje życie zmienił tej film . Całe podejście do samej siebie i do innych ludzi . Niewiarygodne jak ludzie zewnątrz mogą wpłynąć na nas samych . Przecież jakby nie Caio , Miranda , Raul , Saul , Eloisa , Roko , Isabella to nie wiadomo czy Violetta odnalazła by Tini . Tacy ludzie jak oni to skarb i trzeba ich bardzo mocno pilnować bo takich samych nigdy nie znajdziemy .
 

 
Chcę jeszcze powiedzieć , że książka od filmu trochę się różni . Może nie aż tak ale odrobinkę . Ich różnorodność polega na tym , że w książce jest podane trochę więcej szczegółów . Tam opisane są dosłownie jej uczucia . Filmie tego nie ma . Więc jeśli jesteś fanem lub fankom Tini i chcesz się trochę więcej dowiedzieć o niej i o tym co przeżyła aby móc powiedzieć , że jest Tini zapraszam do przeczytania książki " Moje nowe życie " oraz do obejrzenia filmu
" Tini nowe życie Violetty " . Na moim blogu także możecie przeczytać recenzję tej książki jeśli jeszcze nie przeczytaliście :)
 
 

W streszczeniu mówiąc :

  1). Film bardzo mi się podobał i jego godny polecenia i obejrzenia . Dla wszystkich grup wiekowych.

 2). Moimi ulubionymi postaciami są : Tini , Miranda oraz Roko .

3). Uczy tego , że bardzo trudno odnaleźć siebie samego w tym ogromnym  Świecie ale warto próbować bo gdy się odnajdzie to jest niesamowite uczucie .

4). Ludzie zewnątrz mają na nas ogromny wpływ . Gdyby nie Isabella , Miranda , Eloisa , Roko , Saul ,  Raul , Caio nie jestem pewna czy Violetta odnalazła siebie .

5). Tacy przyjaciele jakich napotkała Tini na swojej drodze w filmie trzeba bardzo strzec bo to oni są naszą podstawą w życiu .

6). Film jest przepiękny , cudowny razem z moim tatą płakaliśmy przez całe półtorej godziny .

7). WARTO NA NIEGO IŚĆ !!!!






 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz