Przyjaźń na wielki ?

Cześć kochani :) przepraszam , że nie dodawała żadnego posta ale musiałam wymyślić tematy , ponieważ z nikim nie współpracuje i nie mam materiałów więc te posty są jedynie ograniczeniem mojej wyobraźni :) Mam nadzieję , że nie jesteście źli :) Chciałam bym tu jeszcze wam o czymś powiedzieć . Jest to fakt , który każdy wie gdy czyta mojego bloga i obserwuje. Wybiło już 4 tysiące wyświetleń i bardzo wam dziękuję ale nie wiem czemu stanęła liczba wyświetleń nie mam pojęcia jaka to przyczyna czy są źle dobrane wpisy czy częstość dodawania ich. Jeśli wiecie jak mogę to poprawić to piszcie w komentarzu :) Jestem świeżą blogerką i nie wstydzę się poprosić o pomoc. Ale wracając do dzisiejszego tematu. Tego dnia możecie przeczytać u mnie o przyjaźni. Co sądzę o niej przeczytacie już w następnej części posta serdecznie zapraszam :)



Przyjaźń to słowo , które bardzo często jest wymawiane przez nas . Wspaniałe dogadywanie się czy pomoc wzajemną możemy zobaczyć w każdej bajce czy filmie. Jednak czy jest taka prosta jak same słowo , które przedziera się w naszych ustach ?? Każda przyjaźń ma swój początek oraz koniec. I to bardzo często nasze drogi rozchodzą się w nie zbyt miłej atmosferze . Wszyscy pragniemy mieć osobę , której możemy się wygadać , na której możemy polegać w każdym dniu i każdej godzinie ale czy my jesteśmy godni być porządnymi ludźmi , którzy odwzajemnią te uczucia ?? Sądzę , że niektórzy będą się buntować jak to godni . Jednak bardzo dużo wymagamy od innych lecz często mało od siebie . Przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad , ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.

W serialu "Violetta" czy  w filmie " Obrót życia" dostrzegana jest bardzo wielka przyjaźń. Każde słowo , czynność , które jest związane z tym uczuciem ma swoje wady i zalety . Na naszej drodze , która nie zawsze jest piękna i aksamitna spotykamy ludzi , którzy w każdym małym drobiazgu zmieniają nasze życie . I bardzo często są to fałszywi " przyjaciel " a ich jest najwięcej . Myślisz , że to twój najlepszy kumpel czy kumpelka a okazuje się , że za plecami mówi o tobie straszne a co najgorsze nie prawdziwy rzeczy . Więc chyba lepiej jak powie Ci to w twarz co czuje za co cię nie lubi bo zazwyczaj ci nasi "koledzy" na których możemy zawsze polegać przychodzą bo mają jakiś żal za coś. I dlatego warto rozmawiać z takim ludźmi i być przy nich .

W serialu " Violetta" jest mnóstwo miłości , przyjaźni i pomocy wzajemnej . Lecz jak wiecie Diego w drugim sezonie był fałszywym chłopakiem tak samo ja Ludmiła . Są tacy ludzie i zawsze będą lecz pamiętajcie , że nie bez powodu Bóg stawia ich na naszej drodze.

Teraz myślicie no dobrze ale co ten temat ma związanego z twoim blogiem ? A ma i to bardzo dużo kochani każda gwiazda czy to na ekranie czy w realu ma kogoś z kim może kraść konie no ale czy ta osoba czasem ich nie wykorzystuje ?? Nie trzeba być mega znana i bogata aby znaleźć takich co tylko są koło ciebie bo jesteś popularna w szkole lub aby Ciebie po prostu wykorzystać .  Mam dla was pocieszenie bo tak smutno się zrobiło no nie ?? O to zasady jak być dobrym i to uczciwym przyjacielem , których jest już coraz mnie na tym naszym małym Świecie . Chcę tylko wspomnieć o tym , że jak już uda nam się znaleźć taki skarb to trzeba o niego bardzo dbać . Znaleźć jest trudno ale odzyskać jeszcze trudniej .




Są osoby , które maja wam coś do powiedzenia :




To jest mój krótki wpis o tym co jest najważniejsze . O tym co potrzebne jest nam do życia :) Mam nadzieje , że  spodoba wam się ten trochę inny post :) A my moi kochani wyjdziemy się niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz