Podziękowanie

Cześć ponownie dzisiaj. Wyjątkowo dzisiaj pojawią się dwa posty. Ale to dla mnie bardzo ważna sprawa, za którą chciałam wam bardzo podziękować. Jeśli chcecie coś usłyszeć ode mnie prosto z mojego małego serduszka to zapraszam do czytania :)


Słuchajcie chciała bardzo wam podziękować za 1500 wyświetleń . Jest to dla mnie ogromna liczna wyświetleń bardzo wam dziękuję. Nigdy się nie spodziewałam , że aż tyle osób będzie chciało czytać to co sobie tam w głowie wymyślę. Ja mam dopiero 14 lat i nigdy nie wierzyłam w to , że coś sama mogę osiągnąć dzięki ciężkiej pracy. I te wyświetlenia bardzo i to bardzo motywują do wymyślania nowych rzeczy do dawania sobie nadziej i motywacji , że kiedyś mój blog będzie czytany przez dużą ilość osób. Naprawdę dziękuję .



Szczerze mówiąc na samym początku gdy założyłam mojego bloga pragnęłam z całych sił aby tylko współpracować z Disneyem. To było moje naj naj naj największe marzenie . I nie spostrzegałam tego jaką magie ma pisanie postów. Teraz wiem , że nie piszę i nie prowadzę go tylko dla współpracy ale dla was , dla mnie samej . Dzięki pisaniu dużo uczę się . Aby dobrze ułożyć zdanie ale przede wszystkim poznaje siebie. Swoje talenty to co jest w środku mnie . Naprawdę Martina zrobiła dla mnie bardzo dużo . Zmieniła moje całe życie i kocham ją ogromnie . Nie myślcie , że ja itp. nie to miłość taka idolska jeśli można to tak nazwać . Osoba , która zrobiła dla ciebie tyle w życiu i może nie wiedzieć , że nawet istniejesz z jednej strony jesteś wdzięczna jej kochasz ją ponad swoje siły ale z drugiej strony robisz wszystko aby jej to uświadomić. I ja chcę zrobić wszystko aby móc się z nią spotkać i powiedzieć jej prosto w oczy , że ją kocham i , że zmieniła mnie. Mimo , że nie umiem porozumieć się zbyt angielskim myślę ,że zrobiła bym wszystko aby to zrozumiała . Jeśli czego bardzo się pragnie można wspiąć się na wyżyny . Uwierzcie mi <3


Tak jak wam obiecywałam z okazji 2000 wyświetleń będzie zorganizowany na moim blogu konkurs , który mam nadzieję odbędzie się już niebawem :) I szczerze mówiąc mam pustkę w głowie i nie mam pojęcia co byście chcieli wygrać :( więc jeśli macie jakieś propozycję to napiszcie mi w komentarzu co byście chcieli wygrać . A  może to twoim pomysłem się zainspiruję :) Ale ten kto mega super pomysł zostanie przy konkursie czymś małym wynagrodzony :) Więc myślę , że warto :)


Jeszcze raz bardzo wam dziękuję bo bez was to by tego posta nie było :) Mam nadzieję , że będzie nas coraz więcej i będziemy jedną wielką rodziną , która się wspiera i jest wspaniała. Bardzo i to bardzo dziękuję jesteście kochani. Buziaki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz