Kogo wybrać ?

Witajcie moi drodzy czytelnicy :) Mam dla was post myślę, że bardzo przyjemny. Pamiętacie może kiedy Violetta miała dylemat miedzy wybraniem Tomasa a Leona w pierwszym sezonie . A zaś w drugim sezonie miedzy Diego a Leonem. Viola miała bardzo trudną decyzję do podjęcia zarówno w pierwszym sezonie jak i w drugim. Dziś obrócimy sytuacje. W dzisiejszym poście to chłopka wybierze dziewczynę. Jak myślicie kogo mogłam poprosić ??? To nie będę trzymać was dłużej w niepewności a może troszkę... :) Jeśli chcecie się dowiedzieć kto udzielił mi wywiady naciśnijcie 





Tak dobrze pewnie nie którzy zgadali jest to Mateusz . On , także prowadzi bloga to link do jego dzieła http://swiatdisneyapl.blogspot.com/. Pewnie bardzo dobrze znacie jego bloga :) Teraz będziecie tylko tutaj i nigdzie indziej mogli przeczytać wywiad , który przeprowadziłam osobiście przez instagrama z Mateuszem :) Zadałam 10 bardzo ciekawych pytań :) Chcecie to przeczytać , chcecie ??? Tak pewnie , że chcecie to zapraszam :)

1). Wolisz dziewczyny skromne czy pewne siebie ?

      Przeważnie skromne. Jednakże pewnie siebie również bardzo lubię.

2). Czy oceniasz dziewczyny po wyglądzie czy po charakterze ?
     
      Po charakterze najbardziej, ale na wygląd również czasami patrzę.

3). Wolisz pulchne, chude czy szczupłe dziewczyny ?
   
      Chude. Chociaż i tak nie wygląd ciała decyduje czy z kimś się koleguję lub czy dziewczyna mi się podoba.

4). Długie czy krótkie włosy u dziewczyn ?

        Długie, każdej dziewczynie zawsze długie pasują, w krótkich mi się nie podobają. :D

5). Wolał byś dziewczynę młodszą od siebie czy starszą ?

       Lepiej młodszą. Jednak wiek nie wybiera.

6). Co sądzisz o tym , że to dziewczyny podrywają chłopaków a nie odwrotnie ?

        Ja jestem zdania, że podrywać mogą obie płci, ale jeśli pytać o chodzenie to tylko jedynie faceci.

7). Gdyby dziewczyna była by chora to byś był z nią czy rzucił byś dlatego, że jest  chora ?

          Byłbym z nią i jej pomagał .

8). Co dla ciebie znaczy Violetta ?

        Hymm to mój ulubiony serial. Dzięki niemu znalazłem swoją pierwsza idolkę na całe życie ( Tini ) . Również poznałem innych świetnych aktorów. Którzy naprawdę są rewelacyjni. Serial Violetta nauczył mnie by dążyć do swoich marzeń za wszelką cenę .

9). Czy jako chłopak nie wstydzisz się mówić , że lubisz Violettę ?

           Owszem jest to krępujące, ale się przyzwyczajam, ponieważ przez to , że mam bloga, byłem na Violetta Live, spotkałem obsadę czy byłem na pokazie prasowym filmu coraz więcej osób z mojego otoczenia o tym wie i nic negatywnie nie komentują . Jedynie jedna dziewczyna mieszkająca niedaleko mnie śmiała się z tego ale z upływem czasu przestała się do mnie odzywać i śmiać. Może dlatego , że jej przeszło albo zobaczyła, że mi to nie przeszkadza, chociaż to przykra sprawa. Pamiętajcie by nigdy nie sprawić przykrości innym. Ja się nie śmieje z gustów innych. Mój kolega lubi Nicki Minaj pomimo tyłu złych komentarzy na niego ja nie mam nic do niego i mi to pasuje.

10). Kogo z dziewczyn z Violetty byś wybrał ??

        Oczywiście, że Martine Stoessel .




To był mój mały wywiad z Mateuszem , któremu bardzo dziękuje i pozdrawiam Cię :) Mam nadzieję , ze wam się spodobał. Chce wam powiedzieć , że cały czas w naszym życiu podejmujemy decyzję . I czasem lepiej stanąć na chwilę w miejscu i zastanowić się . To tyle co miałam do powiedzenia :) No i widzimy się już  w następnym poście :) aaa jeszcze chcę wam powiedzieć , ze już nie długo super konkurs więc śledźcie bloga bo warto uwierzcie <3 i napiszcie co komentarzu co sądzicie o wywiadzie :) Buziaki <3
           

1 komentarz:

  1. Świetny post. Ja również dziękuję za przeprowadzony wywiad. Pytania naprawdę świetne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń