[Recenzja] "Moje nowe życie"

Witajcie dziś będziecie mieli okazję przeczytać na moim blogu recenzję najlepszej książki na Świecie pod tytułem " Moje nowe życie " . Już dawno u mnie nie było takiego typu postów więc zapraszam was gorąco do przeczytania najnowszej książki wydawnictwa Egmont . Serdecznie zapraszam .

 


Jest to książka oparta na filmie " Tini nowe życie Violetty " . Mi się ona bardzo i to bardzo podoba , ponieważ można bardzo dużo dowiedzieć się o fabule filmu , ale nie tylko po przeczytaniu jej zrozumiałam , że tak naprawdę bardzo trudno odnaleźć siebie swoje JA . I z tym właśnie problemem boryka się Violetta . Pragnie dowiedzieć się o sobie coś więcej . Ma już dość plotek , paparazzi, nacisku i stresu , który funduje to jej własny menadżer . Gdy ona chcę odpocząć spędzić trochę wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi on mówi NIE . Uświadamia jej , że jest bardzo popularna i musi wydać swoją pierwszą solową płytę . Violetta nie jest zadowolona z tej wiadomości jest przemęczona i nie wiem czego pragnie sama .
 
Podczas gdy ona wychodni z lotniska aby wsiąść do samochodu przed budynkiem czeka multum fanów , redaktorów , fotografów . Wszyscy mają plakaty z napisami : " Violetto jesteś legendą " . Jednak ona zwraca uwagę na małą dziewczynkę z laurką przechodzi szybko obok niej . Ale gdy ma już wsiadać do auta mówi sama do siebie Nie chcę taka być !!! Chcę aby moi fani czuli że ich kocham . Więc wróciła się do niej przyjęła laurkę i pocałowała w policzek . Czy to nie jest niesamowite??? Mimo swojej  potężnej sławy pragnie pokazać swoim fanom , że ich kocha i pragnie być przy nich bo tak naprawdę jakby nie oni teraz nikt by jej nie znał . Przed lotniskiem także odnajduje swoją ciocie Angie , której rzuca się na szyję przytula się i zamyka oczy aby choć na chwile zapomnieć o tym wszystkim . Podczas gdy ona jest w samochodzie i czeka na odjazd podbiega do niej mężczyzna z paparazzi i wrzuca przez okno gazetę , w której jest artykuł z Leonem i Melanie . Violetta nie wie co robić . Trzęsą jej się ręce  pragnie zapłakać się na śmierć . Nie ma siły na walkę na to aby śpiewać . Dzwoni do niego aby upewnić się odbiera właśnie ona w tedy Viola obada  . To już koniec .
 
Kochani nie będę wam opisywać wam całej książki przedstawiłam wam początek . Chcę was zachęcić abyście zakupili tą książkę i dowiedzieli się o dalszych losach Violetty . Chcę powiedzieć , że moje recenzję różnią się od innych ale piszę ja tak jak umiem , jak czuje . Pisze to co podpowiada mi serce , rozum .
 
 
Książka ta jest niesamowicie wydana . Jest pełno przepięknych zdjęć . W jej skład wchodzi 189 stron . Mimo tak dużej ilości ja przeczytałam ją w 6 dni . Jest naprawdę wciągająca i pełna porad . Może nie są one przedstawione dosłownie ale gdy się w czyta można je zauważyć . Bohaterzy , którzy tu są wymienieni pokazują , że te najmniejsze rzeczy właśnie najbardziej uszczęśliwiają . Niestety my żyjemy w XXI wieku i cały czas się gdzieś spieszymy i nie doszczegamy tego . I to jest smutne bo właśnie te najmniejsze drobnostki sprawiają , że się uśmiechamy .
 
 
Tini podkreśla tutaj bardzo dosłownie , że warto spełniać marzenia bo w tedy jesteśmy szczęśliwi . Jednak nie jest to takie  łatwe . Aby odnaleźć siebie i to co naprawdę pragniemy jest naprawdę i to naprawdę trudne . Główna bohaterka wyjechała na wyspę bo w pewnym momencie straciła kontrole nad swoim życiem i nie umiała tak mówiąc złapać za kierownice . Życie jest naprawdę trudne i starajmy się robić wszystko aby czuć się spełnieni . Niestety nie mamy kontroli nad tym co da nam los . Tak samo jak nie możemy zmienić biegu krwi .

 
Violetta pragnie aby ludzie widzieli w niej nie tylko wielką gwiazdę , i piosenkarkę ale osobę , którą jest . Jest TINI . Normalną dziewczynę , która ma ogromny talent . Chcę się śmiać , smucić , płakać i bawić się . Jest po prostu sobą i chcę sobą pozostać .


Myślę , że chociaż trochę udało mi się przybliżyć historię młodej dziewczyny ,  która poszukiwała siebie . Tak jak pisałam wcześniej moje recenzję różnią się bardziej od tych , które możecie przeczytać na innych blogach . Ja piszę tak jak umiem i tak jak podpowiada mi serce , rozum . Pragnę aby ten blog był inny od wszystkich aby wyróżniał się swoją harmonią i odmiennością . Podobnie jak Tini chcę być inna pragnie podążać za sercem i nie chcę biec za tłumem .
 
Życie układa nam różne scenariusze ale to my decydujemy , który wybierzemy :)  Trzymam kciuki aby wam się podobało . Bardzo dziękuję za tyle wyświetleń :) Są już wakacje więc życzę wam aby było to wasze wakacje nie waszych rodziców czy przyjaciół tylko wasze . I żebyście dobrze odpoczęli i abyście spędzili ten czas w gronie ludzi , których kochacie .

 
Podczas tegorocznych wakacji popracuję bardzo mocno nad blogiem aby stawał się coraz lepszy . Oczywiście posty będą się pokazywać dość regularnie :) Mam nadzieję , że moje skromna opinia przypadła wam do gustu i będziecie odwiedzać mojego bloga coraz częściej :) Żegnajcie <3 <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz