Ku marzeniom - Sylwia Lipka

Hej wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z wpisem , który od bardzo dawna chciałam wam przedstawić. Jak sam nagłówek mówi będzie on dotyczył pewnej bardzo dobrze myślę wam znanej Sylwii Lipki . A jeśli nie to postaram wam przedstawić ją jak z najlepszej strony bo innej  u niej nie widzę . Więc zapraszam do czytania .




Sylwia Lipka jest dla mnie bardzo ważna . Dzięki niej tak naprawdę zrozumiałam , że życie jest piękne i warto o nie walczyć . Ale nie tylko tego mnie przez ten bardzo długi okres nauczyła . Najważniejszą rzeczą , którą mi przekazała to , że marzenia się spełniają i trzeba o nie walczyć bo jeśli sami tego nie zrobimy , nie zadbamy o własną przyszłość to nikt tego nie zrobi za nas . Zawsze gdy wychodzę do szkoły powtarzam sobie jej słowa " Nic nie jest nie możliwe " i to prawda ale trzeba w to uwierzyć . Mimo , że nigdy się z nią nie spotkałam to gdy oglądam jej filmik bądź snapy dodaje mi odwagi do tego aby robić to co kocham czyli tańczyć .
Tak właśnie moja przygoda z tańcem zaczęła się od tego jak Sylwia Lipka , Wiktoria Gąsiewska oraz Sonia Figurska prowadziły wspaniały program " I love Violetta " . Oczywiście do tej miłości także przyczyniała się Violetta , która także mnie zaraziła ta pasją .
 





 
 Sylwia Lipka

 
 
 Sonia Figurska


 
Wiktoria Gąsiewska
 
To niesamowite jak osobą , którą nie znasz i może nawet nie wiedzieć , że istniejesz dodawać tyle siły do walki o swoje życie . Sylwia to niesamowita 19 latka , którą spełnia swoje marzenia i namawia swoich fanów czyli ananasów bo tak ich nazwała do tego aby i oni szli tą drogą , którą pragną i spełniali się . Jej filmy są niesamowite dodają tyle siły człowiekowi . Kocham ją i pewnie tego nie przeczyta ale pragnę aby Świat dowiedział się to co czuję :
 
Sylwia bardzo i to bardzo cię kocham . Dziękuje za to , że jesteś i , że spełniasz swoje marzenia . Cieszę się twoim szczęściem . Dziękuję za to , że dodajesz tyle siły do walki nam swoim oddanym fanom . Jesteś niesamowita i może kiedyś los tak da , że spotkamy się kocham cię <3 Na zawsze Ananasem :)
 


Pewnie jak dobrze wiecie Sylwia nagrała płytę tak płytę dobrze przeczytaliście już od 1.07.2016 będziecie mogli ją posłuchać . Tytuł nosi "Szklany Sen " . Ja osobiście mega się cieszę i nie mogę się doczekać kiedy ją zakupie . Jeśli kogoś się kocha i jest dla kogoś ten ktoś idolem to nie ważne co musiał by zrobić wszystko zrobi aby być blisko niej . Naprawdę nie mogę się doczekać aż jej posłucham jestem pewna , że płyta w 100 % mi się spodoba . Spodoba ?? mało powiedziane ja ją pokocham całym serduchem tak jak pokochałam Sylwię Lipkę . Najbardziej w niej cenię to , że jest skromna i mimo swojej sławy jest sobą i daje uśmiech tym , którzy nie umieją go znaleźć na swojej twarzy i to jest niesamowite .

Tak będzie wyglądać okładka płyty oraz podziękowanie , które mnie osobiście bardzo wzruszyło . Podlinkuję wam również stronę , na której już możecie zamówić tą wspaniałą płytę .


Podziękowanie  :

W ciągu 19 lat mojego życia nagromadziłam w sobie sporo uczuć. Dokładniej, zajęło mi to 7710 dni, aby być gotową i móc przekazać Wam wszystkie emocje w 10 bardzo osobistych piosenkach, które znajdziecie na moim debiutanckim albumie.
 Zastanawiacie się czemu “Szklany sen”? Nawiązuje do ekranów naszych telefonów i komputerów, dzięki którym przenosimy się do zupełnie innego, wirtualnego świata. Pełnego zagadek i nieścisłości, który jest zupełnie inny od rzeczywistości. Ale czy lepszy?
Chcę, żeby po przesłuchaniu mojego albumu każdy z Was uśmiechnął się do świata, uwierzył w siebie i zaczął pracować nad spełnianiem swoich marzeń.
Bo Ty masz to coś, niech się dowie o tym świat!”
 
 
Jeśli chcesz być bliżej swoje idolki zaobserwują ją na
 
 
 
 
Sanpczacie : Sylwialipka
 
 
Będzie nam wszystkim bardzo miło jeśli wstąpisz do grupy Ananasy Sylwii na facebooku . Właśnie tam wszyscy jesteśmy jedną rodziną i kocham się , szanujemy .
 
 
Mam nadzieję , że chociaż trochę przybliżyłam wam moja idolkę . Trzymam kciuki aby wam się spodobał post . Napisałam to jak tylko mogłam z całego serca i z całej duszy . Bardzo wszystkim czytającym dziękuję za to , że są :) Chciała bym jeszcze powiedzieć , że wygląda bloga się zmienił z okazji premiery filmu "Tini nowe życie Violetty " , które odbędzie się już 1 lipca . Bardzo za wszystko dziękuję :) Napiszcie w komentarzu co dla was znaczą wasi idole i kim oni są :)


 

1 komentarz:

  1. Moją idolką jest Sylwia Przybysz, bardzo dużo dla mnie znaczy, jest ważną osobą w moim życiu. Kiedy słyszę jej śmiech na nagraniach to uśmiecham się sama so siebie i podnoszę głowę do góry, bo wiem, że mam "przy sobie" tak wspaniałą osobę jaką jest Sysia. Dzięki niej dużo się nauczyłam i jestem mega dumna, że moge brać przykład z tak super osoby. <3

    OdpowiedzUsuń