Kim tak naprawde jestem ?

Cześć wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z postem , który nie będzie miał do czynienia z żadną gwiazdą :) Dzisiaj opowiem wam głębiej kim tak naprawdę jestem . Pewnie dużo osób zastanawia się ile mam lat , jak wyglądam i czy jestem prawdziwa :) Więc jeśli chcesz poznać mnie bliżej to zapraszam do czytania :)

 Mam na imię Karolina mam 14 lat i obecnie chodzę  do I gimnazjum. Tak wiem , niektórzy mi mówią , że nie wyglądam na swój wiek . Jestem wysoką nieźle zbudowaną dziewczyna o brązowych włosach. Moje hobby to taniec . Kocham to bo gdy tańczę to czuję , że żyję. Może mi się nie udawać na początku ale ćwiczę , ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę aby kiedyś móc powiedzieć , że umiem pięknie tańczyć . Jest to taniec nowoczesny :) Pokochałam ten sport dzięki " Violetta" oraz Sylwii Lipce . Strasznie mi się podoba gdy Tini lub inni tańczyli w filmie czy na koncertach .
 

Jestem nieśmiała i skromna . Moją zaletą jest to , że bardzo często się śmieję . Lubię to w sobie . Schudłam ponad 13 kg . Chcę iść dalej i być coraz ładniejsza . Na początku nie akceptowałam siebie ale gdy zaczęłam się zmieniać to z dnia na dzień było coraz lepiej . Mimo tego jeszcze niekiedy nie lubię siebie ale walczę z tym i pragnę aby w całości się pokochać .

Martina Tini Stoessel zmieniła moje życie . Obróciła je o 180% , dodała mi odwagi aby być tym kim jestem . Pokazała mi , że żyć to marzyć . Zawdzięczam jej wszystko co posiadam . Kocham ją bardzo i wirze w to , że kiedyś będę mogła sama jej to powiedzieć :) To niesamowite  jak obca osoba może zmienić nasze życie . Mimo , że nie ma pojęcia o naszym istnieniu działa na nas jak lekarstwo .

V- lovers jestem od 2013 czyli od 2 sezonu . Mega spodobał mi się ten serial i od tond pokochałam Tini . Nie było mi zawsze łatwo gdy moi rówieśnicy dowiedzieli się o tym . Ale nie poddawałam się nigdy . Nie brałam dobie ich słowa do serca ale mimo to bolały mnie . Na szczęście byli przy mnie osoby , którym dziękuję teraz za to . Gdy ich potrzebowałam one zawsze były , wspierali mnie i mówili nie martw się :) I teraz bardzo za to im dziękuję . Pozwolicie , że wymienię ich imiona :

Dominika L.

Julia K.

Eliza C.

Magda D.

Jeszcze raz wam dziewczyny bardzo dziękuję :)

Moją przygoda z pisaniem bloga zaczęła się w maju . Zaczełam pisać bo nie kłamiąc bardzo pragnęłam współpracować w firmami . Ale to się zmieniło . Teraz piszę bo to kocham nie spodziewałam się tego nigdy , że w tak krótkim czasie będę miała tyle wyświetleń . One naprawdę motywują ale  bardziej by motywowały komentarze ale za wszystko dziękuję <3
Bardzo lubię pisać i ciągle stale pracuje aby mój blog było coraz ładniejszy , lepszy . Ciągle się uczę jest to mój pierwszy blog więc proszę o zrozumienie jeśli coś jest źle wykonane :)
Staram się jak mogę :)

Mam nadzieję , że przedstawiłam wam poją postać jak tylko umiałam . Jeśli wam się podobało to zostawcie motywujący komentarz :) A teraz zapraszam na małe streszczenie :)




Streszczenie !!

  • Mam na imię Karolina
  • Mam 14 lat
  • Obecnie chodzę do I gim.
  • Jestem wysoką nieźle zbudowaną brunetką
  • Od 2013 roku jest V-Lovers
  • Moją przygodę z pisaniem bloga rozpoczęłam w maju bieżącego roku
  • Kocham pisać

Jestem Sobą :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz