Powitanie Bloga !!!

Cześć mam na imię Karolina i mam 14 lat . Po  raz pierwszy zaczynam pisać bloga :) Będzie miał kilka twarzy z jednej strony motywujący a z drugiej będzie opowiadał o gwiazdach Disneya i ich filmach , które tak naprawdę towarzyszą nam od narodzin do naszego konania. Mam nadzieję że będzie wam się podobał , ponieważ pragnę w niego włożyć całe swoje serce . Teraz kilka pytań oraz odpowiedzi :) Zapraszam do czytania :) 

  


 
Dlaczego właśnie blog ?
 
Zaczynam pisać bloga dlatego , że zawsze mnie interesowały blogi a zwłaszcza o gwiazdach i o swoich idolach . Moim marzeniem jest współpracować z Disneyem ale to nie najważniejsze naj ważniejsze jest to abyście mogli zobaczyć dostrzec w tym co pisze ze nawet 14 czy 20 latka tak naprawdę jest dzieckiem , które kocha być przytulanym , potrzebnym i ile dają nam baśnie . Czasem zdarza się tak że próbujemy wpleść jak warkocza różne powieści , cytaty do naszego życia .  
 
O czym będzie tak naprawdę blog ? 
 
 Pragnę go poświęcić moim idolom czyli takim jak Tini Stoessel i cała obsady Violetty . Dlaczego właśnie oni ?? Bo to oni nauczyli mnie że nigdy nie można się poddawać ani rezygnować ze swoich marzeń dlatego tylko ze inni tego chcą . Bardzo lubię ten cytat który daje mi siłę to codziennego wstawania :
" Rzeczy się zmieniają , ludzie się zmieniają , ale ty bądź zawsze sobą. Zostań prawdziwy dla siebie . Nie poświęcaj siebie dla kogoś " - Zayn Malik . Ale spokojnie nie będzie on tylko o obsadzie Violetty pojawią się także recenzje , inne gwiazdy , bajki , baśnie , filmy . Blog nie powstał dlatego żeby zdobyć popularność ale po to abym mogła przelać to co mam w głowie na kartkę papieru w komputerze abyście mogli zobaczyć ile tak naprawdę robią dla nas ludzie którzy tak naprawdę mogą nie wiedzieć o naszym istnieniu .
 
Z skąd taki tytuł ?? i dlaczego właśnie on ?? Czyli " Rodzice uczą nas chodzić.. Idole jak nie upaść.. " 
 
Tak naprawdę ten napis bardzo długo miałam na tapecie . Patrząc na niego kilkanaście razy dziennie pokochałam go i uwierzyłam w niego . Ale nie ukrywajmy tego że pobrałam go też z internetu . Szukałam orginalnej nazwy aby przyciągał waszą uwagę . Mam nadzieję ze sprawi wam radość czytanie Go i komentowanie . 
Zachęcam was to komentowania i czekania na następny post :)  
 
 
 
 


2 komentarze: