Nie zrobię kroku w tył . Nie spojerzę nigdy wstecz !

     Cześć wszystkim :) Dzisiaj jest bardzo chłodny dzień dlatego od razu wpadłam na pomysł aby napisać bloga o pewnej bajce , którą każdy z was na 100 % zna na pamięć ;) Na pewno fani Elzy i Anny tylko po przeczytaniu tytułu wiedzieli o czym on będzie . Tak to prawda mój dzisiejszy bloga poświęcę bajce , która podbiła serca wszystkim oglądaczom zarówno małym dzieciom , nastolatkom a nawet dorosłym. Jest to " Kraina Lodu " . Czyż nie prawda , że nie jedna osoba czytająca to wie jak toczyła się przygoda dwóch sióstr ? Jednak ja opiszę niesamowita relację oraz miłość i tak naprawdę życie tych dziewczyn , które  zawsze pozostaną w naszych sercach .

 

 
Ich życiorys jest bardzo ale to bardzo cudowny , ponieważ z jednej strony jednej ze sióstr wali się życie a natomiast drugiej życie nabiera kolorów . Mimo tego , że bardzo i to bardzo się kochały czuły tak naprawdę do siebie dystans , bo Elza bała się powiedzieć Annie , że posiada moc myślę , że bała się tego , że własna siostra odrzuci ją a jednak mimo tego , że zamroziła całe miasto on pokochała ją taką jaka jest . Mimo to Eliza nie chciała pomocy Anny ale tylko dlatego , że bardzo i to bardzo ją kochała i bała się o jej życie . Nie jedna z nas chciała by mieć taką siostrę ale na pewno nie wszystkie bo jednak ona zabraniała się spotykać z jej chłopakiem , nie chciała przeżywać żałoby z nią gdy ich rodzice zgineli . Dużo osobom wydaje się ona bardzo chłodna bez uczuć ale ja też tak o niej na początku myślałam , że interesują ją tylko własna osoba a jednak wszystko się zmieniło . Ona była chłodna , bez miłości bo po prostu się o nią bała i troszczyła się o nią na swój sposób .
 
Może nie będę opowiadać całej tej wspaniałej baśni , która myślę , że dużo nas nauczyłam mimo tego , że Eliza wydawała się na początku bardzo okrutna w ten sposób , że nie chciała zbliżać się do Anny . Ja w tym filmie bo można go też tak nazwać zobaczyłam i uwierzyłam w to , że miłość jest wszystkim czego potrzebujemy i tak naprawdę można mieć miliony pieniędzy ale bez miłości nie będziemy nikim . Nauczyła mnie też tego , że najlepiej być sobą , ja wiem , ze bardzo często powtarzam to w moich postach ale o to właśnie walczę aby każdy z nas był sobą bo to są fundamenty naszego życia .Moją ukochana piosenką jest : " All you nedds is love" - Beatlesi , dlaczego ją kocham ? bo opowiada o tym , że miłość jest naj naj naj naj naj ważniejsza w naszym życiu . Poznałam ją dzięki Tini bo przeczytałam to w jej książkę " Po prostu Tini " która będziecie mogli poznać bliżej ponieważ szykuje dla was recenzję :) Jeszcze dodatkowo przetłumaczę tytuł tej piosenki : " Wszystkiego czego potrzebujesz to miłość " . Wspaniałe prawda ?  . Ale  jeszcze jedne bohater zasługuje na to aby poświęcić mu czas jak myślicie o kim ja to mówię ?? heh tak to jest Olaf , które możemy zobaczyć na nie jedne bluzce , spodniach czy nawet butach i innych akcesoriach :) Nawet szczerze mówiące nie wiem zbyt jak go opisać , ponieważ jest takim wspaniałym bałwanem myślę , że bez niego to nie była by Kraina Lodu . Moim ukochanym bestem właśnie razem z Olafem i Anna jest ten  :
 
Anna - OLAF ROZTOPISZ SIĘ
OLAF - SĄ LUDZIE DLA KTÓRYCH WARTO SIĘ ROZTOPIĆ
 
Wracając do naszej bajki .  " Kraina Lodu " to moim zdaniem najlepsza bajka jaka została wyreżyserowana przez Disney . Mam nadzieję , ze  spodoba wam się ten post i piszcie w komentarzu ale do mnie czy był w waszym guście chętnie zapoznam się z waszym zdaniem :) na samym dole podam moje konta na które będziecie mogli pisać :)
 
Mam teraz wspaniałą  wiadomość :) Jeśli uda się dotrzeć do 300 wyświetleń oraz przynajmniej 10 obserwatorów oraz 10 komentarzy pod tym postem zorganizuje KONKURS , w którym będziecie mogli wygrać płytę z odcinkami Violetty pierwszego sezonu :) Więc trzymam za wasz kciuki i mam nadzieje że uda się :)
 
 
Moje media społeczne :
 
Instagram : noemi102013
Snap : buleczka2002
Facebook : Karolina Resztak :) :)
 
 




 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz